CROS

Parteneri şi prieteni

Sponsori:

JTI este o companie multinaţională cu peste 120.000 de angajaţi în 120 de ţări ale lumii. În România, JTI este prima companie de tutun care a investit în piaţa locala începând cu 1993. JTI România are peste 950 de angajaţi, un sistem naţional de distribuţie şi o fabrică în Bucureşti. JTI este prima companie care a ales să susţină proiectul Universităţii Alternative pe următorii 2 ani.

Apa Nova Bucureşti, filiala în România a companiei Veolia Eau are ca a principal obiect de activitate gestiunea resurselor de apă de pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti, pe o perioadă de 25 de ani. Apa Nova susţine CROS în dezvoltarea unui model alternativ de educaţie, inclusiv prin participarea angajaţilor săi la formarea voluntarilor implicaţi în programele educaţionale HRemotion şi NewMedia School.

Unilever este una dintre cele mai mari companii multinaţionale din lume. În România este prezentă din 1995 fiind între cele mai importante companii de pe piaţa bunurilor de larg consum cu branduri ca Algida, Dove, Dero sau Knorr. Unilever susţine prin expertiza sa comunităţile de practici HRemotion şi NewMediaSchool în timp ce CROS susţine Unilever în implementarea strategiei sale de employer branding.

Coca-Cola HBC România, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, asigură pentru produsele Coca-Cola îmbutelierea, distribuţia, vânzarea şi marketingul operaţional, fiind lider pe piaţa băuturilor non-alcoolice din România. Coca-Cola HBC România susţine comunităţile  de practici HRemotion şi NewMediaSchool inclusiv prin implicarea angajaţilor săi în formarea voluntarilor implicaţi în programele educaţionale CROS.

Kraft Foods, este o adevărată forţă globală în industria snack-urilor, cu un portofoliu de mărci de neegalat pe care oamenii le iubesc. Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România începând cu anul 1994 si deţine poziţia numărul 1 in categoriile de cafea, ciocolată şi biscuiţi. Mărcile prezente pe piata locala sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita. Kraft Foods susţine dezvoltarea pasionaţilor de resurse umane prin implicarea angajaţilor săi, a expertizei acestora în procesele comunităţii HRemotion.

Parteneri educaţionali şi prieteni

Achieve Global este lider mondial în oferirea de soluţii integrate de training şi consultanţă în trei domenii de competenţă: Vânzări, Customer Service şi Leadership. Achieve Global România susţine CROS prin oferirea de consultanţă strategică, programe de formare şi acces la resurse informaţionale şi logistice.

ITOL – Institutul de Training şi Formare Profesională este o asociaţie profesională internaţională a specialiştilor în training, dezvoltare şi învăţare ocupaţională. ITOL este unul dintre cei mai apropiaţi susţinători ai CROS, oferindu-ne consultanţă în design educaţional şi strategie, acces la programele de formare profesională şi acces la resurse informaţionale şi logistice.

Viziunea Friends for Friends Foundation este: Până în 2030, România devine ţara creativităţii. Românii îşi asumă şi sunt mândri de natura lor creativă. Rolul Fundaţiei Friends For Friends este să pună la dispoziţia comunităţii instrumente şi experienţe unice, care să permită Romaniei să devină un brand care contează, al cărui motor principal este creativitatea românilor. Prietenii de la Friends ne ajută să dezvoltăm conceptul unei “camere creative”, facilitează un curs dedicat brandingului personal şi ţin aproape de comunitatea New Media School.

FilmMaking România este un label independent de producţie video care realizează filme de ficţiune, documentare sau videoclipuri şi crează campanii media pentru ONG-uri. Împreună cu FilmMaking dezvoltăm capacitatea de comunicare video a CROS.

Decât o Revistă reflectă şi explică, în cuvinte şi imagini, ideile şi obsesiile României de azi. E o revistă trimestrială generalistă care publică povești despre cum trăim azi şi explorează familiarul realităţii româneşti, experienţele şi trăirile care ne sunt comune. Prietenii de la DoR ne ajută şi ne inspiră în multe feluri printre care participarea la CROS Camp sau susţinerea cursului de Scriere Narativă în cadrul New Media School

YourWay este o companie dedicată consilierii şi orientării în carieră. YourWay ajută elevii, studenţii şi tinerii profesionişti să îşi descopere propriul lor drum cunoscându-se mai bine, aflându-şi motivele, aptitudinile şi obstacolele. YourWay susţine CROS prin implicarea în programul HRemotion, prin oferirea de servicii de consiliere pentru membrii CROS şi prin promovarea CROS în rândul partenerilor săi.

Partener pe leadership development:

Human Invest este una dintre principalele companii de training şi consultanţă din România. Soluţiile şi programele Human Invest sunt concentrate pe leadership şi dezvoltare managerială. În cadrul parteneriatului cu Human Invest, echipa de conducere a CROS beneficiază de un program de leadership development care include training, consultanţă şi coaching. Deasemenea, Human Invest oferă programe de formare adresate liderilor organizaţiilor studenţeşti din cadrul comunităţilor HRemotion şi New Media School.

Parteneripe tehnologie:

Yarooms este un serviciu indispensabil în managementul Learning House. Fiind un serviciu web-based, ne ajută să rezolvăm oricând și de oriunde probleme privind rezervări de săli și resurse. E foarte ușor de folosit și nu ne lasă să facem greșeli atunci când se aglomerează casa.Dincolo de rezervări de săli, tot cu ajutorul Yarooms ne asigurăm că resursele comune din Learning House sunt echilibrat împărțite între diferite evenimente ce pot avea loc în paralel.

LEGO Group este dedicat dezvoltarii creativității copiilor prin joc și învățare. Compania oferă pentru copiii din peste 130 de țări, jucării, experiențe și materiale didactice, toate având la bază faimoasa cărămidă LEGO®. Grupul LEGO are aproximativ 10.000 de angajați, și este al treilea cel mai mare producător la nivel mondial de materiale destinate jocului. Grupul LEGO susține CROS prin îmbogățirea experienței de învățare prin joc.

Ne bucurăm de ajutorul:

Muzeul Naţional de Artă Contemporană este o instituţie culturală unică în România, localizată în Bucureşti la Palatul Parlamentului. MNAClab este primul laborator din România dedicat producţiei şi postproducţiei creaţiei contemporane multimedia şi deschis noii generaţii de artişti. La începutul anului 2010 am lansat în MNAC un studio asemănător, dedicat organizaţiilor studenţesti.

Proiect 1000 X3 Studios este studioul de creaţie care a avut inspiraţia şi generozita­tea de a crea Proiect1000. În cadrul Proiect1000 echipa X3 Studios ne-a creat şi implementat i­dentitatea vizuală a CROS şi site-ul cros.ro. Faptul că avem o identitate vizuală care ne reprezintă şi cu care ne mândrim este o sursă de motivaţie pentru noi. Le mulţumim pentru că au avut răb­dare cu fiecare detaliu.

Organizaţii studenţeşti

Prieteni:

 

Au mai susţinut CROS:

CROS Live

Ce poţi face tu

Copyright © 2009 CROS. Powered by Wordpress

Proiect 1000